Avon Сервіс
Avon Сервіс
Інформаційний сервіс
Обирайте – Avon надає Вам декілька можливостей отримати інформацію:
Самостійно: через Інтернет сайт my.avon.ua, за допомогою цілодобової підтримки Віртуального Телефонного  Оператора або поспілкувавшись зі своїми колегами на Форумі.
Повідомлення від Компанії: на мобільний телефон або на електронну поштову скриньку.
Запитати в Центрі Контактів: через посилання «Зв’яжіться з нами» або зателефонувавши оператору.

Саме цей розділ Вам розкаже, що для цього необхідно.

ОТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЮ САМОСТІЙНО (ЦІЛОДОБОВО)
Сайт


Віртуальний Оператор(IVR)

Електронний інвойс
Інформаційний листок
Форум

Інформація у Viber!

За допомогою Viber Представники і Клієнти мають доступ до необхідної інформації 24 години на добу 7 днів на тиждень!
Що вміє наш Viber чат-бот?
  • Надавати актуальну інформацію по особовому рахунку Представника
  • Перевіряти, чи надійшло електронне підтвердження про оплату
  • Повідомляти про наявність товару на складі
Що необхідно для спілкування з Viber чат-ботом?
  • Підписатися на наш паблік аккаунт в додатку Viber http://chats.viber.com/avonukraine
  • Знайти іконку «чат» і натиснути на неї. Якщо Ви не можете знайти іконку - оновіть додаток Viber!
  • Скористатися меню для пошуку необхідної інформації
  • Якщо Ви обрали розділ "Для Представників" - введіть номер рахунку та пароль, який Ви використовуєте для входу на свою персональну сторінку сайту - і дізнавайтесь інформацію по особовому рахунку!


Ознайомтеся з детальною інструкцією за посиланням.
Я поділитися чат-ботом? Легко!
Подивіться відеоінструкцію - та переконайтесь - це зручно!

Використовуйте свій час ефективно і живіть на повну разом з Avon!

ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД AVON MOBILE
SMS

ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
«Зв’яжіться з нами»
Зателефонувати оператору

СЕРВІСНІ ПАМ'ЯТКИ
Листівки для завантажування та друку